Take me or leave me, I'll never be perfect. Believe me I'm worth it..

Just nu hade jag behövt dig.
För även om du aldrig sa någonting så lyssnade du alltid
på mig när jag var ledsen och fick mig att må bättre.
De finns såna där små saker med dig som var bra, men ingenting
som väger upp det negativa. Och jag borde inte skriva det här
egentligen men jag vet inte vart jag ska ta vägen.


Postat av: m....

saker man gör blir ganska fel ibland , men det går alltid att lösa problemen på ett eller annat sätt det gäller bara att ge det en chans att försöka, glömma det gammla och gå tillbaks på ruta ett och starta om från början,

2012-05-13 @ 12:27:22
Postat av: m...

Ignorera aldrig någon som verkligen bryr sig om dig.

För en vacker dag kommer du att inse att du

har förlorat en diamant, medan du var och samlade sten

2012-05-13 @ 12:33:56

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0