you have to follow through

Jag har precis ätit, och jag är lika hungrig som jag var innan jag
började äta. Jag har läst på en del sidor att många känner likadant,
för så mycket får man inte äta enligt kostschemat.
Men jag har ätit två knäckebröd med skinka och gurka och
150 g kyckling, 25 g ris och lite grönsaker men är fortfarande skithungrig haha.
Har varit hungrig hela dagen trots att jag ätit en bra frukost och
även mellanmål och lunch. Nu längtar jag tills jag får äta
kvällsmat, de blir dock bara lite kvarg, men ändå. GAAAAH!
Ska ut och springa med Victor snart, sen tänkte jag göra lite
extra övningar för jag hade lite ont i knäna efter springturen
förut så jag körde inte stenhårt efter.
Imorgon blir det jobb 13.45-18.00, kort pass, skönt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0