I came to win, to fight, to conquer, to thrive, to survive, to prosper, to rise, to fly!

Jag borde verkligen sova nu med tanke på hur jävla trött
jag är, plus det så är jag sjuk också. Fattar egentligen ingenting
alls just nu men jag har så mycket saker i mitt huvud. Ibland
blir jag förbannad för att tiden går så långsamt, jag vill vara framme
redan nu, direkt. Varför ska man behöva vänta på någonting som känns
så bra direkt? Tror btw att mina grannar älskar mig nu när jag sitter och
sjunger musikal låtar halv 7 på morgonen, varsågoda, ni kan lägga pengar
i hatten utanför dörren. Eller ännu bättre, spela in och skicka till någon som
signar mig, perfekt. Nu ska jag sätta på lite skön mysmusik tills jag däckar.
Jag har haft en riktigt bra natt också, bästa på länge, fan va små saker
kan få mig att bli så glad. Just nu gillar jag livet.
Ingen är någonting jämfört med dig.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0