chaos

Just nu är livet så jobbigt som de kan bli.
Jag vet inte riktigt varför, men jag är orolig hela tiden
och det är en massa saker jag måste fixa som jag inte har fixat
men mitt huvud orkar inte. Det har blivit lite bättre med maten
om jag äter så som jag ska äta. Igår gjorde jag inte det och då
bröt jag ihop totalt. Det var riktigt jobbigt att vara ute också och bara
få dricka vatten. Jag tycker ju att det är så kul att vara ute och dansa
så det måste jag göra ibland, vet inte hur mycket vatten jag hällde i mig igår.
Det är inte roligt att gå runt med huvudvärk hela tiden alltså.
Ikväll blir det de första hela jobbpasset jag gör under dieten, och det kommer
bli ett helvete. 9-5 jobbar jag och som tur är har vi rast iallafall varannan timme
så jag får i mig det jag ska äta. Har skadat nyckelbenet också, hur man nu kan göra det
så det blir lugnt på dansen ikväll. Vet inte när jag ska flytta in i min lägenhet heller
men jag känner att jag behöver komma i lite balans först. Skulle egentligen behöva
åka hem till Pappa i några dagar. Allt är kaos i mitt huvud, hjälp.
Det värsta när jag mår såhär är att jag känner mig som världens fulaste
hemskaste människa, så det är inte speciellt roligt att gå ut någonstans heller.
Så om jag drar mig ifrån folk jag tycker om så är det därför.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0