Sometimes I feel like Marilyn Monroe

Idag har vart en riktigt skön dag faktiskt.
Var på bergvik med mamma och köpte en skitsnygg klänning
och ett linne och ett par skor och en väska, hehe.
Sen åkte jag och jobbade, och man kan ju tro att de är piss
att jobba 19.30 - 02.00 en Fredag men så är de faktiskt inte.
Jag har alltid roligt på jobbet på Fredagar, alla är på så bra humör.
Sen fanns det massa baguetter och smörgåstårta i fikarummet som vi
fick äta när vi slutat också, MUMS!
Ska bli riktigt skönt att gå upp imorgon till cheer träningen och inte vara
bakis. Sen på kvällen är de ju skumparty på nöjes och jag och några
danspolare ska dansa där, i supersnygga outfits uppe på några podier typ.
Super seriös råful bitch!
BTW, de är såååå råvärt att köpa skor på barnavdelningen.
Jag köpte ett par typ tygskor förut på H&Ms barnavdelning
och det var ju liksom snörning o grejer, men de bästa va att
man inte behövde knyta dom!!!! Utan de va sån här gummi band
typ i skorna så man bara drog isär dom och satte på sig dom,
superdåligt förklarat men så jävla värt, jag är så trött på att knyta skorna.
Ska nog skaffa ett par med kardborre band också, HAHA!


Postat av: Malin S

Varsågod :D

2012-05-12 @ 12:40:43
Postat av: Elin

Haha, snygg tröja b-ruden! Och rätt löjligt ändå, du är rätt råsnygg. HEHE. He.

2012-06-03 @ 21:50:24
URL: http://elinjohannaolivianelin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0