I dream of paradise

Jag kommer börja skriva en del i bloggen igen.
Jag har så mycket inom mig som måste ut.
Dom som känner mig väldigt väl vet att jag är en
väldigt känslosam person, och jag har så
mycket att säga, och så mycket jag inte kan säga.
Jag drömmer om något så mycket mer än det här.
Jag vill göra allt, jag vill resa överallt, jag vill se allt.
Jag drömmer om blå grönt vatten, en sandstrand någonstans
ensam eller med någon jag älskar där vi kan leva precis som
vi vill. Jag vill sova under stjärnorna, jag vill hoppa bungyjump trots
att jag nog är den mest höjdrädda personen som finns. Jag vill se lejon,
jag vill se regnskog, jag vill se Islands källor, jag vill snorkla i en bur nära
hajar, jag vill snorkla igen, jag vill simma med delfiner.
Jag vill åka till Iran igen och träffa min Farmor och alla andra.
Jag vill bo i Thailand, jag vill bo i USA. Och jag vill sjunga, jag vill skriva
låtar som berör, jag vill dansa så det berör. Och jag SKA göra allt det här,
men jag vet inte när jag ska börja. Jag är så bra på att drömma.
Åh de är så mycket jag vill säga, jag vill berätta det för alla.
Jag hatar att hålla saker inom mig, saker som jag känner så starkt för.
Men jag ska inte säga någonting, inte än. Jag ska skriva som om att
jag berättar, fast jag egentligen inte berättar någonting alls.
Trött på verkligheten - känn med mig.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0