Strong is the new skinny

Gud va jobbigt de är att gå i både cheerleading
och va me i ett danskompani. Allt krockar hela tiden
och jag vill vara med på alla träningar och alla uppträdanden
som vi gör, men de känns helt omöjligt nästan, jag får nog
dela mig själv på mitten eller klona mig själv!
Den 4e Maj har vi föreställning med Release dance company,
och de betyder haaaard work hela tiden, långa träningar, många
extra träningar osv, och sen så är jag även med i rekvisita och kostym
gruppen så det måste ju fixas också. Den 19 tror jag så ska vi vara med
och uppträda på Lots of love i Karlstad, och runt den 20-25 är det
en stor dansgrej på Stora torget i Karlstad, och dagen EFTER det
så ska jag tävla i RM med cheerleadinglaget. Det innebär ju också
en jävla massa slit och träningar där också, programmet ska bli klart
och läras ut och sen måste det slipas på osv. Och sen ska jag vara
med och dansa på ett event den 12e Maj, plus att vi ska dansa på
balen på CCC i Juni någon gång, så vi måste sätta ihop någonting till det.
Och på allt de här ska jag hinna träffa vänner, familj, mina hundar
och JOBBA. Haha. Nej jag tror jag delar mig själv i 4 delar.
Sen är det ju asbra att jag är skitsjuk just nu, och imorgon jobbar
jag från 23 - 07.30 GÖTTTTTTTT! Nej, när Maj och början på Juni
är över så ska jag bara jobba och så ska jag FAN åka utomlands.
Italien, Grekland, Thailand, Spanien, Turkiet. Bryr mig nästan inte
men jag ska på SOLSEMESTEEEEER!! Hoppas att jag får en riktigt
snygg beach kropp iallafall från allt de här slitandet, haha.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0