she dreamed of paradise

Det är så himla tråkigt med människor som inte tar sig tiden till
att lära känna andra människor. Nu för tiden handlar allt bara om ytan
och folk verkar må bra av att leva i sina egna små världar där pengar
och utséende är allt, ännu bättre om man hittar folk man kan utnyttja.
Vissa verkar inte ha något samvete alls, ibland undrar man fan
om vissa ens har ett hjärta. Det finns SÅ mycket mer bakom allt de
där som är de enda ni bryr er om. Vi är alla människor och det är klart
att man kan göra misstag, jag gör många misstag men jag ser till att rätta
till de efter mig. Ändå så får jag så många slag av livet hela tiden så jag börjar
undra om människor faktiskt är onda på riktigt. Jag önskar att alla kunde
tänka efter, be om ursäkt när man gjort fel, bete sig så mot folk som man vill
bli behandlad tillbaka och framförallt ha RESPEKT. De är någonting många blivit
av med när dom blev tappade i golvet som spädbarn.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0