We won't fade away

Kom precis hem från jobbet! Puh. Min chef ringde mig
förut och sa att Maria ville byta pass med mig, GÖTT.
Så jag workade alltså 9 - 5 istället, det passet jag brukar ha.
Det är skönt att ta en promenad hem också, men jag är lite besviken för
att det är så mycket ljusare ute nu vid 5 halv 6 än vad det var för några
veckor sen. När jag åkte med bussen då så fick jag alltid se soluppgången
och det är något av det finaste jag vet.
Nu ska jag äta lite filmjölk (min nya drog) och sen ska jag väl lägga
mig och sova. Ganska jobbigt eftersom jag alltid piggnar till vid
den här tiden men jag däckar väl snart nog ändå.
Så MÅSTE jag bli friiiiiiiisk, jag är så jävla trött på att vara sjuk.
Hostar som om att lungorna hoppar ur kroppen på mig,äckligt.
G'niiiight peeeps! Eller ja, godmorgon för er.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0