A new beginning

Har precis kommit hem nu, har fått en del gjort faktiskt haha.
Först var jag i lägenheten med pappa och skrev på kontrakt och
så planerade vi lite hur jag ska möblera, sen åkte vi och köpte
ett vardagsrums bord till mig och sen hämtade vi min moped som vart
på service som jag fick köra hem själv, var riktigt länge sen jag åkte
moped, haha. Nu ska den äntligen säljas så den slipper stå och mögla
för det är fanimej en bra moppe! Försökte byta den med pappas kompis
mot en motorcykel också men det gick inte så bra, hehe. Nu
ska jag käka en asgod köttfärsås jag gjorde igår och sen ska jag iväg på
dans, sen om jag hinner ska jag jobba inatt också, annars blir det bara lugnt.
CYAAAAAAA
Jag och min bebis när hon var bebis!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0